31 oktober 2008

Pysselellan

Tjuu! Hoppas att allt är bra med alla. För med mig är det i alla fall toppen!

Just nu sitter jag och knåpar ihop lite armband. Ska sälja lite sen. Är du intresserad så kontakta mig! [[elin-sjogren@hotmail.com]] Ni kanske vet vad jag menar när jag säger (skriver) ''Hippearmband''. Jag sitter och gör sådana Det är superkul! Lite pilligt, men jag gillar sånt! Var och handlade grejor till det idag. Det gick på 196 kronor gör allt sammanlagt. Lite för mycket för min kassa just nu. Men jag får tänka på att det snart trillar ned några slantar, eftersom att jag har jobbat hela veckan.

Ska bli så otroligt skönt med lov i två dagar nu. Haha, minns alla (som går i SPE1F) vad Daniel sa? ''Vila upp er nu under lovet. För sedan blir det november och mycket att stå i. Med inlämningar och prov. Slutspurten fär alla ämnen Så när ni kommer tillbaka ska ni vara helt utvilade'' typ. Grattis Ellanbellan säger jag bara. Men nu ska jag tillbaka till flätandet.

Hör av dig!
<3


Sådana sitter jag och pillar med

Inga kommentarer: