1 oktober 2008

Forever21 & Mary Kay

Ahh..ligger i sägen och skriver, så himla skönt men en laptop. Men jag ligger och kollar på kläder på forver21. Det är en sida som har jättesnygga och SUPERBILLIGA kläder. Fast man beställer dem från USA så frakten blir ju dyrare. tror att det ligger runt 300 kronor :-I Så om någon känner för att dela lite frakt med mig och få hem MASSOR med ursnygga kläder är det fritt fram att vara med och dela frakt! Jag kanske borde känna dig lite med tanke på att jag ska lämna kläderna till dig. Hah.. Har jag fel nu eller? :/ Förresten så har de inte bara kläder utan, smycken och handväskor och massor med annat skoj, MASSOR AV ACCESSORIES, hihii!!


Klicka bara på bilden för att titta in!


Tomorrow!
Imorgon så ska jag hem till Soffis på ''hudparty''. Det är någon som kommer och gör reklam för sitt märke. Och sminkar oss och berättar för oss om vad vi ska använda och så vidare. Känner att min hud just nu inte är den bästa kanske, hehee.. Hur som helst så ska det bli kul! :D



Klicka bara på bilden :)

1 kommentar:

Sofie Lindholm sa...

det finns också en svensk hemsida :) http://www.marykay.se/ ses ikväll gumman!