29 oktober 2008

Ironiskt

Lyssnar på ''Ironic''. Jag älskar verkligen texten! Hah, den stämmer ju! Lyssna. Kan vara lite svårt att höra vad Alanis Morissette sjunger ibland. Var faktiskt tvungen att kolla upp texten på en bit av en vers. Haha.. NÖRD!

Idag ska jag jobba igen. Ska jobba tills FREDAG. Så att alla vet det.. Kom in och höstpyssla lite! Gör en mugg, som du kan ge bort i present eller vad du nu vill, för bara TIO(!!) kronor! Japp,. det stämmer.

Ska hoppa in i duschen nu. Annars tycker jag att jag har en mycket fint bäddad säng! Haha, visst? Men Nu måste jag skynda mig!


JUSTE! Min lilla bror och lillebror kommer hem idag! Han har varit borta i hela 2 dagar! Varit på finlandskryssning med Silja Line och mormor. Mysigt för honom. Man får hoppas att han köpt en Toblerone, eller liknande. Neej! Så kan jag inte säga (skriva) ju! Bara att han kommer hem ska bli kul! :D Han kanske kan komma in och göra en mugg någon dag vettja! MENDÅH! Jag måste ju skynda mig!!

Pusspuss, kom in till mig(och pyssla!)<3

Inga kommentarer: