15 oktober 2008

HEST

Sitter och pluggar inför prover imorgon! det går ganska bra, faktiskt. Har suttit i 2 timmar I STRÄCK, tror jag. Nu tog jag en paus och tänkte blogga lite.



plugghEst? (ja det ska vara med E)

MEN HALLÅÅÅ??
En sak som jag kan bli lite irriterad av är att folk som läser min blogg inte lämnar kommentarer. Man har ju blogg för att man ska visa vad man tycker, eller som en dagbok öppen för alla. Och då vill man ju att folk ska kommentera sakerna men gör. Så man vet om det är bra eller om man kan ta sig? Jag bryr mig inte om jag får äckliga kommentarer. Bara du som läser lämnar en liten notis om vad DU tycker. Sen kan jag ju förstå att min blogg är en tråkmåns, snarare jag, när det bara står en eller två rader eller bara nåt som jag noterade. Ni fattar. Men jag skulle bli superglad om ALLA kunde bara lämna ett litet tecken efter sig, HAHAH ofta någon läser, men i alla fall.

Ska snart börja skriva om något som är mera intressant som de som vill (ALLA SOM LÄSER) kan kommentera. Ja, för vad ska man kommentera i ett inlägg om en liten skit som Artan liksom? Jaja, tillbaka till pluggandet för min del i alla fall.

Hoppas att det går bra för alla i klassen med FekAn. Lika bra som för mig, höhööö! (a)

Pusspåer

Inga kommentarer: