13 oktober 2008

mutter ficker

Jahaapp.. då var det dags att sätta sig ned och typ börja göra massa skolsaker.. blä, vad trist kväll!

En sak förstår jag inte, kolla på kissie, hur hinner hon med allt skolarbete när hon var borta i Thailand i typ 3 veckor och inte gjorde ett piss skola. Sen komma hem och typ inte göra något annat än att glida runt på satn och massa skit. VAD GÖR HON SOM INTE JAG GÖR eller VAD HAR JAG MISSAT SOM INTE HON HAR MISSAT???? Jaja, ska fråga henne någon dag kanske


Idag sjöng kevin en skön sång, hahahahahah. Men inerbörden kanske inte var lika bra. Men själva samanhanget var bra och jag tvivlar på att det var han som ''skrev den''.





Fick hem klassfotot idag, och bilden på mig,
men det ska vi inte prata om alls! FYFAN!!
(jag vet, bilden ärtagen med webcamen)

Nej, nu måste jag pluggisnuggis!


pöööösss

Inga kommentarer: