8 oktober 2008

Bibliotekstystnad, tack!!

Scccchhhh!!
Jag sitter på Stockholms Stadsbibliotek! Haha, pluggis eller? Nej men jag slutade tidigt, så jag tänkte att jag skulle gå hit och plugga lite. Det är jätteskönt och jag råder alla som vill plugga att gå dit. Lugnt och tyst.

Men det är bara en sak som jag inte förstår. Varför har man valt att lägga att bibliotek, där det ska vara tyst som.. jaja.. i en byggnad där det är så högt i tak att det ekar som fan när man andas?? Eller arkitekten då, varför designa det då?.. Men det är fint i alla fall, det är ju bra och det lyckdes hon/han med. troligen han... Det är ju jättejobbig när man måste göra ljud ifrån sig eller råkar. Alltså inte prutta, utan typ hosta. Det låter ju som tusan!! Så alla sitter här och vågar inte röra ett finger typ. Hah, mycket människor finns det i alla fall. Tror att många pluggar på högskolan som sitter här. Första gången jag är här faktiskt, tror jag.. Men man känner igen sig, man har sett det på TV eller i film typ.. OJ! nu var det någon som nös, stackarn!

Snat kommer Jengan att ringa och då ska vi till stadenoch titta på vänskor. :D
En annan sak som är ''aktuell'' just nu är att mitt högra öga är kass Det rinner, kilar och svider ut ögat och är lite smått rött? ögoninfmallation? :O MEN detta uppkommer typ bara när jag sitter vid datorn.. Hmm.. Knasknas...
HAHA! nu nös jag.. stackas mig.. ALLA kolla, även fast jag höll den inne... ''/


Men nu ska jag plugga vidare!

Ha det najs, måsbajs! (ehm.. höhöh)

Puss

Inga kommentarer: