10 oktober 2008

Hemma!

Äntligen hemma! Eller det har jag varit i en timme nu, men i alla fall.
Det känns jättekonstigt. Jag åkte hem med buss och tunnelbana som vanligt, men jag läste hela vägen(hela vägen var att överdriva.. men nästan) och det är inte som vanligt! Duktighest, Elin! Boken heter ''Flickan från ovan''. Har börjat på andra kapitlet. Det handlar om en flicka som blir våldtagen och mördad. Har bara läst ett och ett halvt kapitel och jag vill bara läsa mera.


Älska framsidan!

Det var inte det som kändes konstigt, utan det var att när jag kom hem la jag mig i sängen och läste typ 1 sida. Den la jag mig och sov. Jag har ingen aning om hur länge, men sov i alla fall. Det var jätteskönt. Vaknade av att jag fick sms, troligen. Så det känns som om jag har varit hemma i typ, ja jag vet inte länge i alla fall.


chaiiiii<3<3

Nu sitter jag och lyssnar på Paramore (love!!!) och dricker en chai latte(lovelove). Mami kom hem nu. Så ska snacka lite med henne och skriva det allra sista på historian!

pusselpuss

/e

Inga kommentarer: