15 oktober 2008

WARNING!

Hallihallå!

Hoppa att allt är bra med er! Det är ganska bra med mig i alla fall.

Idag ringde klockan kvart över 7, eftersom att jag trodde att jag skulle få ett samtal från vårdcentralen och jag ville inte att det skulle låta som att de väckte mig, Men icke, det var de ringde INTE. Jag fick ringa tillbaka alldeles själv, helt solo! Men jag ska ta bort mina stygn idag!! JIPPIEE! :) Det har jag längtat efter. För er för er som inte har haft det, ska jag säga er att det inte är så farligt, men det kan klia och då kan man ju inte klia, eftersom att det är ett ''hål'' under den ihopknytna tråden. Så om man kliar så känns det ju lite.. Så det ska bli otroligt sköt nu och få nya ärr.. ''/ Men vad gör man inte? Ska ändå göra om operationen och då kommer jag att få ett ärr på 12 cm. NEJS. Eller inte så. Så jag tänker vägra! Fyfan. Alla säger att killar gillar ärr på tjejer, men jag tvivlar på det.. (?) Eller vad säger ni?


Kallt? ''/

Nu ska jag gå och borsta min tänder och sen ska jag gå iväg dit. Usch! Det är 6 grader ute.. "/ Kommer att frysa ihjäl, med tanke på vad jag har på mig.. Har bara strumpisar och en skjortklänning.. Men det är fint iaf, tycker jag :)


VARNING FÖR KÄNSLIGA MÄNNISKOR!


BILDEN UNDER ÄR PÅ ETT STYGN, inte så farligt. :)


Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

tack snälla avd glad jag blir. gillar din blogg med, gillar personliga bloggar!

och vad tusan har hänt? där stygnet sitter alltså?