20 oktober 2008

Höstlov snart!!

Jag och Matilda ska gå på bio på onsdag nästa vecka, på höstlovet. Vi ska se ''Låt den rätta komma in'', en svensk film som han handlar om.. Ja, jag vet inte men den utspelar sig i Blackeberg och den är en bok som har blivit till film. Det ska bli jättekul! Sen ska jag och Sofie kanske gå på bio nån annan dag, typ på måndag.. eller så.


klicka för att resarvera eller se trailern

En annan kul grej är att jag ska JOBBA ( =tjäna pengar!!). Det ska bli kul Jobbar på Panduro, kungsgatan i stan. Superduper ska det bli. :)

Nu ska jag göra annat än att sitta framför datorn som jag annars gör 24/7 typ.. eller ja. Haha

Puss på alla! <3<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Elin vi ska hitta på något också! <3
// lil'J

Nea. sa...

får jag följa med dig och tildiz? har inte träffat kvinnan på 1932930203 år ):