29 oktober 2008

Små Fötter Trötta

Har jobbat hela dagen. Är supertrött, speciellt i mina fötter. Har varit på bio med några girlzz idag med. Såg ''Låt den rätta komma in''. Den var.. Hmm.. vet inte inte dålig, men inte bra. Se den. Men jag vet inte. Den var väl bra. Kan inte säga något om den var sevärd. Orkar inte skriva mera nu. Är trött..

En sak som jag undrar över är:
SKA JAG KÖPA DESSA UNDERBARINGAR, från forever21?

Vad tycker ni? dom kostar 22,80 USD, det vill säga ungefär 180 svenska kronor. Ska jag slå till eller låta bli? Skor är ju inte det lättaste att köpa via Internet, och USA. men ska fundera vidare på det. Lägger upp alla kläder som jag ska köpa när jag är mindra trött.

pussPåalla
<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

darling, ska du handla på forever21, gör det me en vän lr 2 och passa på att shoppa då, för frakten kan komma och kosta skjortan och sen lägger du på en till skjorta på tullen! =)

Anonym sa...

eller hur ellanbellan.. visst dojorna kanske "bara" kostar 180 spänn men sen ska dom över atlanten också, not for free :)