26 oktober 2008

Jobb, imorgon

Jahaaja.. Imorgon så ska jag jobba, på Panduro. Det ska bli kul faktiskt. Det var kanske ett år sedan som jag var där och jobbade. Så det ska bli kul! Har du lust, kom förbi vett jag!

Jag är så otroligt hungrig nu! Har inte ätit sedan klockan 11.00. När jag åt frukost, ja det var ju bra information!! Jag vet inte varför som jag sitter här och skriver så onödiga saker, när andra skriver om mycket bättre saker, jag ska bättra mig, lovar!! Men jag kommer inte på något att skriva, och när jag gör det så har jag inte tid, eller är jättetrött. Men några ämnen som jag tycker är viktigt är (just nu):
  • Kvinnomisshandel
  • Börsraset (ja? är det konstigt eller)
  • Etik och moral
  • Orättvisa
  • Fräckhet
  • Idrott
  • andra tankar om samhället

Skulle gärna skriva om dessa saker i min blogg, men det känns ganska meningslöst? VEM läser det? De enda som kan skriva om det är de som får respons på sina inlägg är ju de som har de strora bloggarna. Men det har inte jag. Man vill ju ha kommentarer om sina inlägg, och jag får inte så många. Vill ju ha många läsare, såklart, men vet inte hur jag ska göra! HJÄLP? Men jaja.. Ska ansöka till Spotlife, vad det nu innebär. Kan detta hjälpa mig kanske? (20 sekunder kvar!)

kramkrääm!<3

1 kommentar:

Anonym sa...

du har åtminstone sköna tider & roligt jobb, ska vi byta? :D