16 oktober 2008

YO!

Sitter med mera skolarbete.. ''/

Tills imorgon har jag:


  • Svenska: Referat (som ska vara utskrivet, och jag har ingen skrivare!!)

  • Historafrågorna - typ 6 frågor som jag inte hann på lektionen.


Sen var det inget mer.. Haha inte ska jag klaga.. Men det är mycket nog tycker jag eftersom att båda är otrilgt ''krävande''. Jag menar att man måste anstränga sig eftersom att jag måste få bra på detta. Mins VG vill jag ha iaf, hahah LYCKA TILL ELKIN!




Bearbetat?



Men tillbaka till pluggandet.. puss<3

1 kommentar:

Anonym sa...

usch, PLUGG!! =/ vad pluggar du för någe?

Oprah is my god nr 2 så ja förstår dig, hon är en mkt klok kvinna som investerar sina pengar väl, alla snorrika människor borde tänka på de.

åh, deras länkar finns på min sida, dom namnen ja länkar till. "Gia" är rätt duktig på design, ask her! =)

och det var ett jävla tjat varje gång ja kommenterar om att skriva in ett ord, byt till BLOGG.SE !!! =)