23 oktober 2008

Stressig dag!

Pustar ut.. Oj oj! Min dag har varit så stressig. Idag skulle jag ha hunnit med en massa saker, men det gjorde jag inte. Hann nästan allt och det var ju bra.

ELINS TORSDAG:
  • Skolan 8.00-12-25
  • Läsa ut en bok(100 sidor kvar)
  • Plugga med/träffa Malin
  • Skriva ett Hyllningstal om boken
  • Börja med min artikel
  • Vara hemma hos KusinVitamin 19.00 (inredningsblabla)
  • Träna klockan 18.00-20.00 (oops?)
  • Sova klockan 23.00

Men det var ju lyckat då!! Av alla dessa punkter lyckades jag genomföra 4 stycken. HAHA. Det var att gå i skolan. Åka till Malin och TRÄFFA henne(blev inte så mycket plugg om man säger..), Skriva hyllningstalet och vara hemma hos Camilla (KusinVitamin) klockan 19.00. BRA JOBBAT! Som sagt så är jag OTROLIGT DÅLIG på att göra planeringar. Eller nej!! Nu blev det fel. Jag är mycketmycket bra på att GÖRA planerin ar och mycketmycket dålig att följa dem. Men det får jag träna på.

Att bro på träning så har jag inte tränat på hela veckan. FY PÅ DIG! Det känns jättekonstigt. Eftersom att jag brukar träna typ fyra till fem gånger i veckan. Men jag får väl ta igen det någon gång.

Nu är det dags för mig att gå till sängs i alla fall. Har ont i magen så jag ska se om jag kan sova. Ska nog läsa lite i min bok, ''Små Citroner Gula'', innan jag somnar. Godnatt på er! <3

Inga kommentarer: