2 oktober 2008

"HUDPARTY!"

TJOLAHOPPSAN!
Kom precis hem från soffan och hudpartyt som vi kan kalla det. Vet inte vad man ska kalla det. Men det var kul. Man fick kanske inte lära sig über mycket (tuuuuffing!!) nytt, men ganska mycket. Det var mycket som hon ville sälja på oss, och det var säkert bra saker, men DYRT!


Snackade med pappa om detta på väg hem, fick skjuts :D Jag sa att jag oxå ville ha en sån har greja hemma, men det ville inte han.
''Varför tror du att dessa produkter inte säljs i butik eller att det görs reklam om dem? Kanske för att inge vill sälja skiten?'' och ''varför tror du att de väljer att komma hem till folk? det är ju mysigare hemma och så känner man att det är personligt och man känner att man kanske måste köpa ÄVEN faste det inte är köptvång'' sa han typ.
Det fick mig att fundera lite. Tänk om det är så, för vem vill sälja dåliga produkter? Visserligen var de produkter vi fick testa mycket bra, tyckte jag, men jaa.. det fick mig att fundera lite över detta. Men som sagt, det var ju bra grejer som vi fick testa, sen kan man säga vad man vill om det... Men ska ta tag i det någon dag och ta reda på allt om det.
Om någon känner sig intresserad så hade jag tänkat att kanske ha en kväll hemma med smink och sånt. Så kommentera om du vill hänga på vett jag!! :D

Men nu ska jag mejla iväg lite saker och sen jaa.. vet inte. men SOVA? haha

pusspuss<3<3

Inga kommentarer: