26 oktober 2008

Har ingen ork!

Mitt rum ser ut som jag vet inte vad! skulle rensa ur lite prylar.. Men jag kan inte avsluta projekt. Ska ALLTID börja på nya sker hela tiden. När jag väl har börjat med något, så kommer jag på något nytt som jag vill göra, sen var det som jag höll på med från början inte lika intressant och jag slutför det inte. Så är det varje gång, det spelar inte någon roll vad det är jag ska göra, alltid. Eller i alla fall 9½ gång av 10. Måste sova snart. Men först: fixa klart i rummet!

Klockan ringer vid 8 imorgon. usch! jag ville inte gå upp.. ''/ Men vad gör man inte för lite kosing? Börjar jobbet klockan 10.30. Men jag ska vara där vid 10.15 hade jag tänkt. Vill inte vara sen.

Justdet!! Idag mailade jag till TV4's Äntligen hemma! Hihi. Tänkte att de skulle få komma och hjälpa mig med mitt rum. Det är inte sås snyggt här inne och det är litet.. Detta mailade jag till dem:

''Tjingeling!!
Jag har ett litet rum och ett stort problem. Mitt rum är en hel katastrof. Det är mycket litet(8,75 kvm) och jag har mycket saker. Vilket inte går ihop riktigt. Vi har inte kommit på någon riktigt bra lösning för hur jag ska få plats med allt än, så jag vänder mig till er för att be om hjälp!

Jag är 16 år och började nyligen gymnasiet. Därför har jag ALLA mina böcker hemma. Vi har inga skåp och förvarar vårat skolmaterial hemma. Vet inte hur detta får plats och mitt rum är ständigt en röra. Senast vi gjorde om var när jag var 11 år, så det skulle sitta bra med en uppfräschning också. Så jag skulle behöva hjälp med att fixa i ordning, eller rättare sagt få hjälp med en snygg och tuff design av mitt rum, som samtidigt är praktisk, hur det nu skulle gå till?! Jag ville kunna plugga, vara med kompisar och bara vara i mitt rum. Men jag vet inte hur allt detta ska gå ihop. Jag har funderat mycket, men jag vet inte hur jag ska göra, eller vill göra. Hoppas att ni kan hjälpa mig, för det kan varken jag eller mina föräldrar, dom har ALDRIG tid för mitt rum. Är trött på att vänta. Ni har hittills gjort mycket snygga inredningar i programmet så jag litar på att ni skulle göra det i mitt rum också!

Ha det bra!

Tack!!

Kram/Elin''

Haha? vet inte om dom nappar, men vi får hoppas på det!!
Nu måste jag fixa annat än att sitta vid datorn!
ha det bäst, flodhäst<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

meeen höddöduduu.. du vet att roomservice är så mycket bätre och där slipper du betala det dom gör. äntligen hemma ska ju ha betalt för sitt skit, buuu!

Nea. sa...

jag hade lätt nappat hörru, hehe <3