6 oktober 2008

SHIT POMMES!

OJOJOOOOJ!! Dålig uppdatering eller?
Min dator kraschade och ALLT som jag hade på den har försvunnit.. :( Men vad gör man? Jag var tvungen att nollställa, eller papi var tvungen att nollställa, datorn. Så nu fungerar allt igen. Det sög att inte kunna sitta vad datorn.

Men nu är allt som jag hade på den BORTA, KAPUTT, PUST VÄCK, GONE, jaja.. Allt har försvunnit i alla fall. Så nu ska jag ladda ned massa program, bland annat iTunes. ALL musik är borta, och jag gååååter om jag måste synkronisera min iPod igen!! Alla ni som har en iPod vet hur jobbigt det är men allt med apples lilla mp3 spelare. Så jag får helt enkelt fixa all musik igen. AAHH!! Det tog mig typ 100 år, och då har jag inte ens räknat in alla filmer! :'( Fan! Jag orkar inte, har någon nått bra tips så kan ni väl höra av er? Behöver all hjälp jag kan få nu i detta läget! Bra musik? LANGA DEN DÅ! haha, lol!

Men nu ska jag sova, eller sluta skriva iaf. Städa klart och kolla in lite som jag har missat under tyå TRE hela dagar utan min älskling! Trodda att jag skulle gå under.. Men nej då, bara nästan. Hahaaa

Puss, sov gott!

Inga kommentarer: