1 november 2008

Vad har de där och göra då?

Denna kommentar hittade jag i blondinbellas blogg:

''lennart:
Heejsan ditt "Blåögda fanskap" jag är en beundrare som tycker du är värdelös, oförskämd och helt enkelt DUM I HUVUDET. Hur kan man lägga en helvetes massa timmar på blogga när du inte ens kan skriva, gick du Svenska För Invandrare? Men seriöst, Skaffa dig ett liv, som alla andra och gör nytta i samhället.


Tack på förhand.
/// Blogg hatare
Ps: Svara gärna ''

Blir så himla irriterad på det! Om man skriver ''/// Blogg hatare'' så varför läster man då bloggar och bryr sig om det över huvud taget? Och när ''lennart'' skriver :''Men seriöst, Skaffa dig ett liv, som alla andra och gör nytta i samhället.'' Vad gör han själv då? När han sitter inne och stör sig på olika bloggar? Han skulle nog gärna vilja ha en blogg som Isabella har. Men det har ''lennart'' inte. Jag skulle i alla fall inte vilja läsa dennes blogg om denna hade en. Men sådant är livet. Man stöter på knasiga människor. Och man kan inte göra ett smack åt det.

Jag själv älskar att både läsa andras bloggar och skriva i min egen. Sådana som ''hatar'' bloggar ska inte heller läsa dem. Det är som mig: jag HATAR blodpudding. Inte fan sitter jag och ätar det och slösar tid på att klaga på hur äckligt det är och hur dumma alla som äter det. Nej, jag ätar annat som jag JAG gillar istället. Jag läster Bellas blogg för att jag tycker att det är kul och för att jag tycker att hon är en av dem som skriver lite mer vettiga saker. Om man gemför med andra. Men nog om det nu! Blir bara arg och jag gillar inte att vara arg.

<3

Inga kommentarer: