22 november 2008

JULEN ÄR (snart) HÄR...

Oj, förlåt. lite dålig uppdatering. Det snöar för fullt och det gillar vi! I alla fall jag då. Ingen jul utan SNÖ. Så är det bara. Det var så himla mysigt att vakna och se hur snön låg där, som ett täcke. Ämh? Vad skriver jag? Jag är flummig.. Men i alla fall.

Skolan går väl bra, träningen går väl.. sådär. Det är inte så kul liksom, men vad ska jag göra? Man måste träna annars bli man tjockis! Haha, nej. Man måste träna annars blir man inte tillräckligt bra till IUSM (inne ungdoms SM = svenska mästerskapen)! Jag vill åka skidor! Inte träna friidrott.. :(

Idag får vi gäster. Det kommer typ sju personer hem hit. Plus fyra, som är min familj. Så vi blir elva om jag inte räknar fel.

jag har fått ett uppdrag! Att skriva en önskelista. Det kan bli svårt, med tanka på att jag inte ens vet vad jag önskar mig. Detta har jag kommit fram till i alla fall:
  • En Ipodhögtalare (en bra!! inget skräpigt)
  • En symaskin (nej, jag vill faktiskt ha en!)
  • Strumpor
  • Underkläder
  • Mjukiskläder från skolan
  • Lakan till sägen (fina, sådana som är extra mjuka, brukar vara lite dyra...) (a)
Ja, det är väl typ det.. Men jag ska komma på något bra. Man vill ju önska sig något som man verkligen vill ha. Inte bara typ strumpor, bara för att önska sig något. Lägger upp min önskelista när jag har kommit på något mer! :D


p.u.s.s

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att du är klar med önskelistan! Puss! /Camilla