11 november 2008

Som en ko som inte får vara i hagen

Jag är så otroligt trött idag. Vet inte om det bara är jag som har känt det idag? Kanske kan bero på att det är otroligt mörkt redan vid tretiden på eftermiddagen. DET ÄR INTE OKEJ! Det bidrar ju bara ännu mera till att man bara vill gå hem. Snart får man ju ta ficklampa när man ska gå hem från skolan.

Men det är i alla fall bra med JENSEN. Jag hinner i alla fall se ljuset på dagarna. Om man kollar på andra skolor. Som kanske börjar vid 8 på morgonen, då är det inte så ljust ute. Sen när de slutar kanske vid 3 så är det mörkt igen. På JENSEN(det ''stavas''/skrivs med STORA bokstäver, ja..) hinner man i alla fall se ljuset! Om jag till exempel börjar klockan halv ett så hinner jag ''ta del'' av den ljusa tiden ganska mycket, eller vad man ska säga. Och börjar jag 8 så hinner jag se ljuset efter solkan när jag äter eller går hem! Bra va? DÄRFÖR SKA DU (som inte valt gymnasium än) VÄLJA JENSEN(västra?)!! Haha. lite reklam bara.. Ska stå på Gymnasiemässan i Älvsjö. Kom till våran.. grej då! haha!

Nu ska jag kolla efter en låt som vi ska ha på idrotten. Vi har fått en jätterolig uppgift att göra. I alla ämnen har man ju typ inlämingar och uppgifter man ska göra, oftast skriftliga. Men nu så ska vi göra en dans för alla i klassen Alltså detta blir betygsatt också. Det ska vara minst 2 minuter och han kommer att filma oss! Hahaa.. Mmmm.. det kommer att bli så opinsamt (om det finns ett ord som ''heter'' så).. Vi har massor av förslag. Men jag hade tänkt att kolla med ALLA vad de tycker. Alltså de som, eller NI som faktiskt läser i min blogg. Vad tycker NI är en bra låt att dansa till (tänk på att vi har amatörer här, (jagalltså) och att det inte ska vara en allt för snabb låt liksom). Det skulle vara jättegulligt av alla om ni kunde skriva vad ni tycker är en bra låt att komma på steg till, hålla takten till och ja, framför allt DANSA till. SKRIV KOMMENTARER! Eller nåt.. Det är det lättaste.

Har skrivit alldeles för mycket idag. Eller i detta inlägg.
p.u.s.s.<3

1 kommentar:

Anonym sa...

MC Hammer, can't touch this.

Det kommer bli BELLISH