3 november 2008

måndag, bästa dagen i veckan!!

Hallihallå! Allt bra med alla? Jag är trött. Sova bara 4 timmar inatt tror jag. Men det var sköna 4 timmar ska jag säga (öumm? sköna..). JAG SOV GOTT! Inget mer.. Höhö

Idag ska jag på en utbildning/ett möte på JENSEN (Jensen) Östra. Någon som vet hur man hittar dit? Inte jag i alla fall. Ska kolla det nu, eller snart. Annars har min dag varit seg och jag har varit trött som en gris. Ska sova tidigt idag tänkte jag.

DENNA VECKA:
  • Historia in på fredag (hemskrivning)
  • Matteprov på fredag
  • CV- ska försöka börja
  • 50 glosor i spanska tills på måndag (10/11)
  • Paketinköp, eller födelsedagspresent till Noppe.
  • LÖN??

Mer är det säkert eller kommer i alla fall. Orkar inte mer skolan nu. Men jag ska kämpa på. Jag vet vad jag vill och jag ska nå dit!! Jag ska innan terminen är slut. Maha.. Lycka till Elin! Sen finns det annat som jag vill. Men du vet hoppas jag. Hihii^^

<3

Inga kommentarer: