30 november 2008

Storstaden

Tjolahoppsan! <3
Idag har jag varit med min lilla bror i den stora staden Stockholm och tittat runt lite. Mest efter julklappar. Det gick bra. Han gnällde inte en enda gång. Det var bra gjort Hampus!! Men jag mutade honom med att äta på ''Kebab House'' (usch!!) och godis. Vi hittade en massa kul! Jag hittade också ett par jättesnygga pumps! Ska köpa dem imorgon. Tänker fan inte säga var jag hittade dem *skäms* (inte LIDL..). Men dom kostar i alla fall 300 kronor (eller okej, 299..). Älskar dem. <3


Jag måste göra 20 glosor tills imorgon. Eller vaddå göra? Jag måste plugga in 20 glosor. Har en examination på det. Vet inte vad jag ska ha dem till med i alla fall. Ska köra igenom dem nu i kanske 20 minuter. Sen ska jag sova. :D

Ha det bra!<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag tror jag vet vart det är

Elin Sjögren sa...

menmen jaa..!! säg inget till någon..

Anonym sa...

tssssssss, vene vad den heter men har skitskor iaf, köpte ett par där för länge sen men lämnade tillbaka dom efter att dom hade gått sönder 1vecka senare.. weey.

Elin Sjögren sa...

Aha.. säker på det? Att du vet vad det är för en liten butik? hahah..
<3

Anonym sa...

Jag kan inte tänka mig Elin i pumps! :O

Elin Sjögren sa...

vad då då? :O m