1 december 2008

Prosit! -.-

Hey!
Hur är det? Med mig är det väl sådär då. Är förkyld. Ska lägg mig snart. Det ska bli skönt att sova. Just för tillfället håller jag på med en liten hemlig sak. Men ni kommer snart få veta vad det är och vad det handlar om. :) Hoppas att det kommer att gå bra. Haha. Men om det inte gör det så är var det kul att ''starta upp'' allt och hålla på med det ett tag. Att göra något på fritiden som inte är skola eller träning. Men ska snart berätta. Men jag måste bli klar och så först! :D

Imorgon har vi ''dansuppvisning'' i skolan. Det är väl som en examination. En rolig. Vi skulle göra en dans som vi sen ska visa upp för resten och läraren, sen får vi betyg på det. Haha, får se hur det går med det. *NYYYS* ojoj, jag nyser som en tok. Euww.. Men med det manade jag att jag ville att ni skulle önska mig (och alla andra i min dansgrupp, eller vad ajg ska kalla det) LYCKA TILL IMORGON!

<3

Inga kommentarer: