15 december 2008

Trött på dina ögon?

Om du, precis som jag, är trött på din egna ögonfärg. Eller kanske bara vill pröva hur du skulle se ut i en annan än din. Då har du tur!! Om du har haft din blogg (om du har en) i mer än 2 månader så får du gratis färglinser av fargadelinser.com. Det är bara att föja informationen och så har du också en ny färg på ögonen!

Detta tycker jag själv är suveränt. Jag har alltid velat testa!Antar att jag kommer att fortsätta handla linser från dem. Det kan ju vara kul mer variation. För ögon är som smycken. Tycker jag. Och om det räknas som ett ''smycke'' så är det i alla fall det vackraste av dem alla, och det kan vara kul att byta ibland(färg, inte ögon , hihi). :D


Själv funderar jag på dessa. Eller inte funderar, utan jag tänker nog ta dessa. Vad tycker ni? Jag har bruna ögon, eller smycken (haha), för tillfället. Det vill säga att min riktiga färg är mörkbrun. :D Alltså GÅ IN PÅ fargadelinser.com , NU PÅ EN GÅNG!! :)

Kramkram, ha det bra!<3

Inga kommentarer: