24 december 2008

FYFAN!

Nej! Nu är jag så jäkla förbannad!! Som ni alla vet så har min dator som jag har haft sen i september typ gått sönder kanske sex gånger, eller liknande. Vi ska lämna tillbaka den snart

Visst att den förstör för mig och så med bilder och saker. Att arbeten försvinner för det, ja vad ska med göra? Men att arbeten inte sparas när man har sparat så är det konstigt! Jag är alltid mycket noggrann med att spara allt som jag skriver, med tanke på vad den har ställt till med på senaste... Tycke inte att man ska behöva spara ALLT på ett usb, bara ''för säkerhetens skull''. Datorn ska fan kunna hålla reda på det när den är ny! Nu har jag suttit på lovet och skrivit klart en uppsats. Och nu när jag skulle öppna och skriva det allra sista så finns inget, INGET, av det sista som jag har skrivit!! FYFAN!

Jag är så arg att jag gråter! Ingen fattar hur jävla jobbigt det är. Jag har typ fått göra om 2759709486039467046 stycken skolarbeten för att min fucking-jävla-sepe-dator inte vill göra som jag vill. Den vill säkert hämnas för att den snart kommer att slängas ut genom mitt fönster.

</3

Inga kommentarer: