13 december 2008

JULTÄVLING
Nu har jag ju dragit igång julens bästa tävling. Eller i alla fall vad jag tycker. Jag kommer alltså att lotta ut 2 stycken armband från ''ElkJewellery''. Det är jag själv som tillverkar och säljer mina armband. De ligger i pris runt 70-150 kronor. Beroende på vad man vill ha och så vidare.
NU får du chansen att vinna ett helt egendesignat armband. Du väljer själv vad du vill att det ska vara på, det vill säga vad du vill ha för berlock eller berlocker. Om det ska vara i guld eller silver och vilken färg, och så vidare. Gå lite längre ned i bloggen för mer info! Eller klicka på Länken : http://hejjagheterelin.blogspot.com/2008/12/t-v-l-i-n-g.html
(förlåt ''nella'' för att jag ''gör reklam'' och inte kan växa upp)
<3

3 kommentarer:

Anonym sa...

ok. jag skall allt ta och kika!

Anonym sa...

sv: Jag har för mig att den kostade 399, eller var det kanske 349, kommer faktiskt inte ihåg, dessutom fick jag rabatt då jag är medlem på Accent (gamla Wedins)! (y) Toppen var det!

Anonym sa...

Hej!

Vad passar bättre som julklapp än superfina, handgjorda smycken?!
Kolla in min webshop för att veta mer på www.jessi.se/webshop!

Den snabba leveranstiden gör att du fortfarande hinner beställa de där perfekta julklapparna!
(Frakten är gratis).

Kram & God Jul