12 december 2008

-.-


Moahahah! Kolla vad din blogg är värd på http://bloggvarde.se/. Onödigt vetande eller? Haha, men kul. Man kan inte bara kolla sin egen blogg utan andras också! :D Om man till exempel vill ta reda på blondinbellas bloggs värde så måste man skriva blondinbella.blogg.se och inte blondinbella.se. Alltså vad bloggen hette innan den fick en ''.se'' tittel. Mhihi. En sak jag undrar är bara hur tusan de vet vad min blogg är värd. En god vän till mig sa att det var beroende på antal inlägg och kommentarer eller nåt.. Men jag vet inte. Har absolut ingen aning. Någon som vet? (eftersom att det är så bra att veta det oxå... hahaha)

Ska sova nu. Hat tränat och varit i skolan idag. Är så otroligt trött just nu. Så jag skriver lite sen, kanske. vet hur det brukar låta. ''skriver mera sen'' = inte för jag pallar inte berätta om allt ointressant för alla (ingen) Men ha det då!

[ni som undrar om tävlingen. Här är länken direkt dit i alla fall :]
http://hejjagheterelin.blogspot.com/2008/12/t-v-l-i-n-g.html
<3

1 kommentar:

petronella åslund sa...

palla göra reklam för sin egen blogg! grow up!