7 december 2008

Tabbe?

Tjohej!
Idag var det pinsamt må ni tro. Jag skulle köra KM (klubbmästerskapen) idag. Men tydligen s var det så att det var för 94:or, eller sen var det en öppen klass. Men i alla fall. Jag skulle höjt medelåldern något. Mahaha.. Men Jaja. det spelar ingen roll. Jag körde inte i alla fall. Ja, jag kanske är en tönt, men jag ville fan inte speinga runt bland massor av småbarn som inte är längre än en meter, typ.

Idag har vi också köpt en GRAN! Det var typ den sötaste kille som sålde dem. Varför gav jag inte honom numret? Men jaja, får väl väl åka dit igen någon dag. Han gav mig bra vibbar och jag tror att han fnissade åt mignär jag skulle bära ut granen. HAH. Men grankillen- you rock! <3

Nu ska jag gå upp och ta ett kort på en sak och skicka till min moster. Ha det bra!
<3

Inga kommentarer: