31 december 2008

Snart SMÄLLER det, på riktigt!

Jaha, kanske blir detta mitt sista inlägg. Nejdå! Jag ska skriva innan tolvslaget, lovar!

Jag har i alla fall ''skaffat'' mig Spotify. Det ät BÄST! Man kan lyssna på VILKEN LÅT SOM HELST, helt gratis och lagligt! Superbra. Man köper sig in eller blir inbjuden. Själv blev man inbjuden! Haha. Men jag måste säga att det äger! SKAFFA DET, om du inte redan har det!

Imorgon så ska jag försöka få till en videoblogg. KUL! Min första och allt. Kan vara kul när det är nyår och allt! Nu ska jag kolla efter lite musik. Någon som har tips på bra partymusik, eller bara skön och bra musik?




<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

bjud in mig? jag är lite desperat efter en låt som jag inte finner någonstans...

Anonym sa...

favvisen! när du kommer hem får du bjuda in mig :) /soffan<3