13 december 2008

LUCIA

Idag är det Luciafirande runt om i hela Sverige. Om det var någon som hade missat det. Jag har idag varit med min moster och julhandlat. Sov över hos henne igår till idag. Det var mysigt. Vi kollade på slutat av Idol. Tycket att rätt person vann, Kevin. Även fast jag hejade på Alice. Men helt ärligt så tyckte jag att hon inte riktigt kunde sjung ut. Hon är självklart otroligt duktig, men Kevin ''spelar en annan liga''. Han kunde sjung låten bättre och ja, hade helt enkelt en större röst. Men egentligen spelar det ingen roll, för Alice får ju också skivkontrakt ska ni se. För så har det ju varit förr. Och det brukar oftast gå bäst för tvåan av en konstig anledning. Darin, Amanda, Sabastian och vem mer har kommit tvåa? Alice nu då... Men har jag glömt någon?

Som sagt var jag och handlade julklappar idag. Det gick bra. Jag och Pia fikade också. Har bilder på en fin latte! Men ett hjärta. Det var jättesött!<3

Efter det så åkte vi hem till mig och hämtade upp mami och Lillen. Vi åkte och överraskade mormor och morfar. Vi sjöng jättefint och fikade (igen) med dem. Det var mysigt!

Men jag ville bara önska alla en glad fortsatt Luciakväll. (Alla som hade tänkt festa eller dricka ikväll, TA DET LUNGAN!!) Ha det bäst och mys med tända ljus, det ska jag göra. GLÖM INTE ATT SLÄCKA DEM BARA!!





Luciakläder, hihi
<3

Inga kommentarer: