6 november 2008

4 frågor kvar..

Nu har jag bara 4 frågor kvar(de jobbigaste bara..). Det är ganska bra jobbat tycker jag. Idag har jag hunnit mycket tycker jag. Mycket som jag tycker, tydligen. hah.. Jag har även pluggat matte så att jag kan det tills imorgon, och skrivit klart mitt CV. Allt har gått super! Så här ska det vara varje gång som jag ska göra massor av saker.. Men jag lovar att jag kommer att få panik imorgon eller nåt. Haha, så blir det alltid för mig.

Men ska skynda mig hem från skolan imorgon, så att jag får lite fritid i alla fall. Ser fram emot nästa vecka. Men sovmorgon!! Åhh! Ska bli så himla skönt!! Börjar halv ett hela näste vecka, inte på tisdagen då.. men resten.

En sak till bara: påminnelse till mig själv! ::
JAG FÅR INTE GLÖMMA IDROTTSLÄXAN! GÖR DU DET HAR DU PAJAT ALLT SOM FUNGERAT SÅ BRA DENNA VECKA! FATTARU? bra..

Men nu ska jag sova, ÄNTILGEEEN!! (jag älskar att blogga..)
sov gott! p.u.s.s.<.3

Inga kommentarer: