23 november 2008

Vinterstrom

Kom precis hem från allt. Det var supermysigt. Kanske laddar upp lite bilder om jag hittar min sladd till mobilen! Jag har sett hajar och muränor (hur stavas det?) och alla möjliga sorters tropiska djur. Esther, min lilla kusin på fyra år, tyckte att det var jättekul och det var ''Elin, Elin, Elin, Elin Eliiiin'' hela tiden. Haha gulleunge!

Just nu är det snöstorm här på Ekerö. Men det är mysigt. Ska nog göra en kopp choklad och sätta mig med spanskan tills imorgon! Det är så mysigt med vinter och snö. Vi pratade om julen idag. Jag fick sådan där härliga känslor i hela kroppen! JAG LÄNGTAR! Jag kommer att vara som ett litet barn på julafton i år tror jag. Jag har till och med en gadget som räknar ned till julafton på min dator. Skaffa en sån! Det är superpraktiskt. Jag har även en som räknar ned till min 18 års dag! Man kan räkna ned till vad man själv vill. Det är bra, SKAFFA om du har ''Windows VISTA''


Nu ska jag skriva på en spanskagrej.

Skriver kanske ikväll, om inte så gör jag det imorgon! <3

Inga kommentarer: