10 september 2008

Väntan får fortsätta

Jahaaaa.. Då får jag vänta ännu längre tid då! Men det var inte mitt ''fel'' den här gångan. Läkaren var inte där och det fanns ingen annan som kunde utföra den typen av operation typ.. Fattade inte. Så nu sitter jag här och har såå hiiiimla tråkigt. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Hann typ inte till skolan eftersom att jag skulle bara vara med på den sista lektionen. Så jag sket i det. Eller inte sket i det, men jaja. Jag orkade inte efter allt som hänt idag. Jag blev faktiskt ganska ledsen Det kom några tårar på plats när läkaren sa det. Men vafan? Vad skulle jag göra. jag får en ny tid och sen får jag hoppas att inte någon är borta eller sjuk...

Nu tror jag att jag ska vara lite nostalgisk och spela lite Sims 2. hahah!! Nej jag vet inte. Men jag orkar inte sitta vid TV:n hela dagen och daga. Jag blir så seg av det. Om man sitter vid datorn tränar man i alla fall musklerna, i fingrarna typ. Jag är HUNGRIG! Aja.. Får se hur jag gör med allt. Vi härs senarre antar jag... Eller hörs och hörs. För det första är det inge jävel som läser bloggen och för det andra så hörs vi inte. Om någon läster det så läster man det.. Jag har ju ingen ljudblogg direkt.. Strunt samma. Om någon enda liten människa skulle läsa och bry sig om mitt liv, min blogg, så kan denne läsa mer om mig senare kanske. Haha, men guuud! Jag är ju störd.

elk 100908

Inga kommentarer: