11 september 2008

En snabbis i stan

Tjolahopp!
Var i Sveriges huvudstad en sväng idag. Skulle kolla efter en klänning som jag skulle köpa. Såg den på deras hemsida, som är trööögast ever. Men i alla fall så var den snygg. När jag skulle pröva den så såg den in alls ut som den som på hemsidan, när den hängde på galjen alltså. Men när jag provade den så var det det hemskaste jag sett i hela mitt liv! Seriöst! Haha, det var synd för den var snygg på bilden. Haha, men shiiiit vad ful den var.







Den ser ju ändå ganska söt ut. Men NEJ!


Det var jag och Jengan som åkte runt lite. Vi hittade både det ena och det andra. Hon letade efter en vässka och vi hittade två som var supersnygga! hare tyvärr ingen bild på dom, men kanske kommer sen. Tror att hon fick lite beslutsångest ett tag, men sen tror jag att det löste sig. Sen tittade vi in i en annan affär men massor av väskor, som också var jättesnygga. Men jag tror att de första var bättre, eller hon tyckte de var bättre. På den lilla väskaffären hade de även världens snyggaste, eller kanska tuffaste, gummistövel!! Den var bara såå snygg! haha




Söta va? c'',)


Jengan sa att hon tyckte att det var ''Paris-Hilton-style''. Men dom är söta som tusan. :)


*___________________________________________________*

Får inte heller glömma detta. Det var typ dagens skämt. Haha. Jag säger bara OFTA! Men vem vet? Visste inte ens att det fanns..


elk 110908

Inga kommentarer: