15 september 2008

SKOLA

Jaha, då var det måndag igen då. Börjar klockan 11.15 idag. Skönt på en måndag tycker jag. Gillar att ta det lungt på morgonen och typ inbte göra nåt viktigt. Hahaa.. Jag ''lalar'' gårna runt ett tag innan jag måste göra det jag måste.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar in lite bloggar. Det är skönt att man hinner det innan skolan. Hmm.. Vet inte vad jag ska skriva mer.. Men typ.. öhh..

''Dennis V.S Alexandra-grejen'' går väl bra. Dennis skriver som om var något och Alexandra har det skönt i Thailand. Haha, Dennis du suger! Thailand, afftar du inte? Hon kommer ju att vara såååå mycket brunare, brunare, brunare än dig! HAHAH!! SOLA SOLARIUM säger jag bara. Hahaaa, men jag tycker att Alex har den bästa bloggen hittills.

Jaja, skriver mer sen antar jag

puss


elk 150908

Inga kommentarer: