26 september 2008

MUSIC

Jag hittade en gammal Avrilskiva, den första faktiskt. Haha, sitter och lyssnar på den nu. Den är faktiskt bra! Jag gillar henne. Förut var jag mer besatt, men nu har det typ lagt sig, vet inte vad som hände. Men det känns rätt skönt att inte vara beroende av att kolla in forum och massor med ointressant skit som alla skriver om henne. Många tycker säkert att hon är en tönt, eller att jag är en tönt som lyssnar på henne. Men jag tycker att man ska lyssna lite.

Det är liksom inte så ensidigt som det kan vara. Jag menar kolla på KENT! Vad fan är det? Stackare som ska behöva lyssna på det. Och då menar jag verkligen stackare! Men vad ska jag göra åt det? Jag tycker att kent's låtar låter ungefär likadant allihopa. Nej, jag vet att dom verkligen inte gör det men det är vad JAG tycker. Sen skiter jag i vad du skulle tycka, för det är jag JAGJAGJAG tycker om det.

Sluttjatat!! Nu ska jag äta popcorn och (nu loggade soffiiiss in) skicka in mitt arbete som är KLART!! JIPPIEEEEE!! :D Nu slipper jag det i helgen. Har bara ett matteprov framför mig, på måndag. Men det kommer att gå bra! :D

Puss och kram, hoppas att eran FREDAG blev bättre än min! <3

Inga kommentarer: