21 september 2008

Patrik 1,5

Idag var jag på bio med min kusin Camilla och såg Patrik 1,5. Den var jättebra och jag rekommenderar att man ser den! :D


Det handlar om ett homosexuellt par som vill adoptera ett barn. De ska tillslut efter allt strul få hem en liten son, Patrik 1,5 år gammal. De blir överlyckliga och fixar i ordning han rum. Allt är perfekt. Men när Patrik kommer så visar det sig att han inte är 1,5 utan 15. Sen går det som det går. Den var jättebra som sagt. Om man är känslig mot homosexuella kanske jag inte ska rekommendera den. Eller det kanske är så att man ska se den då. Jag vet inte. Man får se när de pussas och så vidare. Det kändes väldigt konstigt, men inte fe på något sätt Det blev liksom nästan lite pinsamt eftersom att de två som spelar i rollerna inte är homosexuella, jag vet inte. Men jag tycker i alla fall att man ska se den.



Hoppas att ni har haft en bra helg. Det har jag :D Mycket som har hänt, men det kan vi ta sen, HAHA!! Jaja..
Godnatt och sov gott, nu ska jag plugga! :(

Inga kommentarer: