23 september 2008

Äntligen hemma!!

Ahhh!! Det är bara så skönt att komma hem. Ni fattar inte. Så underbart att ta av sig skorna, ta av sig alla obekvämakläder och springa runt naken. Haha, nej men sätta på sig mjukisarna. Det är typ dagens höjdpunkt, bortsett från att gå upp klockan 05.04. Japp, det gjorde jag idag. Var tvungen att duscha, så jag behövde lite extra tid på morgonen. Men det är så himla skönt att gå upp, duscha, torka sig och sen sätta på sig underkläder och sen ligga i sägen i typ en kvart. Om du inte har testat, GÖR DET! Det är typ sköööönast. :D

Men det är inte vad jag har gjort idag. Jag har ju varit i skolan. Det var jättekul! (öhumm..?? va..? vem sa det?) Skrev lite på Feken, men kunde inte skriva så långt eftersom att vi hade en lärare i samma rum. Jag har märkt att min blogg är oerhört spännande! Ska försöka att bättra mig på den punkten. Höhö.. Bloggandet eller vad? Haha, ibland så äger jag mig själv..

Hittade en bild som jag inte ver vem som har tagit.. Men du kan väl träda fram? Inte för att det spelar så stor roll, men jag vill ju veta vem/vilka som fingrar eller knappar på min älskade.


Älskade Dennis (f.d Qlink), tur att vi är så söta du och jag!


Hur som helst så ska jag göra min blogg roligare och mer spännande att läsa. Inom kort (=kan vara ganska lång tid, om du frågar mig, hihi)

Strunt samma. hoppas att eran tisdag har varit bra, i alla fall helt okej.

Puss på er! <3

Inga kommentarer: