8 september 2008

Alla dessa bloggar

Jajaja.. Allt tjat om att man ska blogga eller inte blogga. Alla är självgoda eller så klagar de på andra. Finns det inget mer eller? Vad ska man skriva i en blogg, som denna? Vem skulle bry sig om mitt lilla liv? Nej, jag vet inte. Jag har haft två bloggar förut, men nu SKA jag faktsikt börja. Jag har fått insperation från några andra att börja. Det verkar ju inte så jobbigt. Men det är det tro mig!! Haha..

I alla fall. Denna blogg kommer att innehålla, som alla andras, mitt liv (alla andras innehåller självfallet inte mitt liv, ni förstår vad jag menar) och sådant som man skriver i bloggar, vad det nu är.. (?) Men jag ska försöka proppa denna lilla blogg med det mesta. Det ska ni få bevisat.

Ja, jag själv heter Elin och är 16 år gammal. Jag pluggar och tränar. Kul liv eller? Nja, jag har ju kompisar också som jag umgås med så mycket jag kan. Jag går på Jensen gymasium, Samhällskunskap med inrikting Ekonomi, om någon skulle undra över det. Nu kan man ju fråga sig vad jag mer ska trycka in i detta. Inget kanske (?) Men, men. Här kommer du kunna läsa om mitt liv. Mitt OTROLIGT ROLIGA OCH SPÄNNADE LIV. Hoppas du älskar mitt liv lika mycket som jag älksar mitt. <3

elk o8o9o8

3 kommentarer:

Sofie Lindholm sa...

maha min elk!♥

Roslinda Waax sa...

tjingeling. vilken jensen går du på? :)

Elin Sjögren sa...

Jag går Jensen Västra :)
Vet inte hur man ''svarar'' på en kommentar.. Men kanske sågär.. haha <3