9 september 2008

PANNKAKOR!!

Observera att korden är tagna med min fantastiska mobilkamera på 2 mpxl..

Jag och min lillebror var ensamma hemma idag. Vi skulle göra middag och massa. Det blev Amerikanska pannkakor! Det var smarr! Han var duktig faktiskt. Han heter Hampus, som jag glömde berätta. Han är 12 år, alltså fyra år yngre än mig. Men jag tycker att vi kommer bra överens i alla fall måste jag säga. Det blev faktiskt jätte goda! tur att vi är så himla bra på det här med mat då. Mormor var i alla fall stolt! Hon ringde mitt i matlagningen och när jag sa att vi lagade mat tillsammans blev hon jätteglad.


Jahopp.. det här var min sista måltid framöver då.. Har en skada i axeln sedan i december förra året. Orkar verkligen inte ta hela den historien.. Men för att gör den kort så bröt jag benet, lårbenet, under en träning och i och med den ''vurpan'' skadade jag axeln. Det är en vävnad som hindrar axeln från att till exempel hoppa ur led. Den gick sönder eller lossnade från sitt fäste. Den ska lagas imorgon så att jag slipper att den fortsätter att hoppa ur led och ''klickar''. Det är därför detta blev min ''sista'' måltid. Förhoppningsvis kommer allt att bli bra, men det kan hända att det bara försämras. Nu kommer jag att behöva gå med armen i en slaggs mitella, om ni nu vet vad det är och om jag stavade rätt. I HELA SEX VECKOR, ska jag går runt med skiten!! Förstå hur lång tid det är! Men vad ska jag göra åt saken? Bara gilla läget, eller snarare ogilla läget* (*just det, det kommer en förklaring om det så småning om).

Jaja, jag får väl hoppas på det bästa och äta mera pannkakor Nu ska jag dricka C-vitamins dryck/drink, vad man nu vill kalla det. Man får ju inte vara snorig eller sjuk när man ska operera sig av någon anledning som jag inte känner till. Hur som helst. Önska mig lycka till imorgon och ett råd: Ät mera pannkakor!



elk 090908

Inga kommentarer: