10 september 2008

BLOGGFEJDEN

Haha, då var den igång. det som vi alla väntat på, eller i alla fall visste att den förr eller senare skulle börja. Det är nämligen så att i min skola i min klass går en känd bloggerska. Alla visste vem det var men mörkade. Ehmn.. i början snackade alla om att de skulle bli lika bra som henne, men inget hände överhuvudtaget. Den ända som skrev något på sin blogg var Alexandra. Men nu, tre veckor efter att vi börjat skolan och i samma klass kom Alexandra, även känd som Kissie, tog en kille upp ämnet och skaffade sig en blogg. Haha,detta kan bli kul! Ska inte säga att jag är på någons sida, bara att jag kommer att bevaka båda två mycket noggrant och kommentera och bevaka fejden. Jag kommer att skriva egna tankar och åsikter. Ge poäng och så vidare. Jag hade tänkt att jag skulle vara snäll och länka till de bådas bloggar, för att visa att jag inte är på någons ''sida'', än så länge i alla fall, hahahaaa! Men hus som helst, detta kommer allt bli kul!


´
Dennis V.S Alexandra
Älskade calssmates!

Ha det bäst och njuuut av bloggfejden, för det kommer jag i varje fall att göra! :)
elk 109008

Inga kommentarer: