9 september 2008

TUNGT!

Ojoj, jag har ont i min rygg! Jag har burit runt på tusen kilo hela dagen idag, tror jag. Alla utom jag visste typ att det var idrott verkade det som. Typiskt, men vad ska man göra? Bättre det än att inte ha med ju.. Eller? Haha.. Idag är det i alla fall jag som suger.

Har bara varit i skolan idag. Inget riktigt speciellt hände. Tror jag. Men dagen gick snabbt. Jag är trött, ställde klockan på 04.13 (kom inte upp förens 04.43.. hehe) för jag var tvungen att plugga klart. Kunde inte riktigt koncentrera mig på det igårkväll. Så jag gick upp tidigt, duschade, läste några sidor, fixade mig och åkte till skolan. Jag var farmme typ 20 över sju. Haha, det känndes lite öde på skolan vid den tiden. Men det var skönt, för då fick jag allt gjort.

Efter skolan satt vi kvar (Jengan, Johanna, Nina och jag) och skrev på vårat grupparbete. Jag sa att jag kunde renskriva det, eftersom att jag alltid ska vara så snäll och göra allt sånt. Men, men.. Nu när jag kom hem upptäckte jag att jag inte hade WORD! Haha, ännu mera typiskt. Men jag får lösa det på ett eller annat sätt. Har en ny dator, så jag vet inte om det beror på det. Ja, ja nog om mig för nu.

Ska äta en ostriskaka, sååå lääge sen jag åt en faktiskt.
Dom är så äckliga att dom blir goda. Bara jag som tycker det?


elk o9o9o8

Inga kommentarer: