14 september 2008

Skola imorgon

Jahaa.. Då var helgen slut då. Har inte åstadkommit så mycket denna helg. Lite saker blev inställts, det var synd. Annars har helgen varit ganska skön faktiskt. Jag sov ju över hos Matilda. Vi tittade på en hemsk film om män som misshandlade kvinnor. Jag ville se hela men jag somnade när det var en halvtimme kvar. Matilda sa att det var bra för hon drömde bara mardrömmar av det. Tur för migdå.


Det här med kvinnovåld är något som jag inte tål. Just nu har jag inte tid att skriva mina åsikter och tankar. Men ni kanske redan anar vad jag tycker om det..?


Idag ska jag gå upp till slotts parkan och titta på kungen. Haha, nej, jag ska titta på mina kompisar som ska dansa, magdans och någon annan dans, för kungen. Det ska blir kul. Min lillebror ska dela ut ballonger där också. Så det blir nog ganska kul tror jag. Jag lär väl fika där och så, kanske ringer med en kompis. Vad gör du idag SOFF?



Sötnötter
Jaja. Sluttjatat för detta inlägg. Lägger in en bild på mig och Matilda från förra sommaren. Jag gillar den.
Ha det kul, cykelhjul. :)
elk 140908

Inga kommentarer: