18 september 2008

Blackans insparksfest

Wohoooo!!
Igår var jag på blackans insparksfest. Det var kul. Träffade massor av människor jag kände och dansade bort allt runt omkring. Det var jättebra musik så det var kul att dansa. Jäklans vad varm jag blev! Eller alla blev rättare sagt. Det fanns inte en jäkel som inte typ svettades. Jo, kanske alla som var över 18!! Dom fick ju vara i baren och gå ut. När vi var inne så var vi inne liksom. Det fanns inte en möjlighet att komma ut och hämta lite luft. Jag skulle tippa på att det var ca. 30-40 grader på vissa ställen, typ mitt i ''danshögen''. Men det var ju bäst att stå där.

Alla som går på blackan har studedag idag. Nejs för mig som inte har det. Men det var ganska lugnt Kom hem runt två. Så jag kom inte i säng så sent ändå. Men jag skulle liksom inte banga för en studiedag.

Jahapp, då längtar jag ÄNNU MERA tills jag fyller 18. Fatta vad naaaaaaajs alltså! Jaja, jag kan inte spola tiden. Men det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt så om jag bara har roligt nu farm tills om ett år och 161 dagar så kommer jag typ att vara 18 imorgon. Eller nåt liknade Det kommer kännas som om det gick så snabbt som till imorgon. Haha, jag är störd.

Nu ska jag duscha, för det gjorde jag inte igår, jo.. fast inte i vatten. ÄCKEL!
Ha det så bra idag.

Puss på er!

Inga kommentarer: