15 maj 2009

Sovdags!

Nej nu har jag skrivit klart! Jag håller på att somna och jag märkte att det sista inte blev så värst sammanhängande.. Men i alla fall så har jag typ skrivit ett A4 och jag är nöjd med det. Ska bara lära mig det tills imorgon och sen plugga mer samhällskunsap. Vi har en sån otroligt jobbig uppgift som jag ta mig tusan inte orkar med! Blööhööö! Sen blir det geografiskrivning hela helgen, om jag inte hinner klart på lektionen, som inte är så troligt. Men om det inte blir PACMAN eller snack med jullen så kan jag klara det.(WIHOOO HOPPAS PÅ DET VA?) I så fall så kan jag längta och se fram emot helgen. det gör jag inte nu.

Nu vill jag bara sovaa!! FY VA SKÖNT MED SÖMN! I typ några timmar (ska upp typ 7.00/7.30 igen bläööäöäääööääääääÄÄ). men i alla fall lite sömn! :)
<3

Inga kommentarer: