14 maj 2009

Innan jag sover ska jag...

göra som man gjorde när man va liten! hahaha FETT KUL!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
hahah ÄR DU SUGEN ELLER?

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Asså du kan ju inte kolla!?

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Jamen visst!

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
hahah vad?

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Men på deras dans?

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
haha ja.

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
haha jag ba oj vilket kul jobb, så ba aha

8.
Vad vill du höra mest av allt?
Hallå, kan vi ses på fredag eller?

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
haha nej

10.
Din romantiska replik?
"jag blir alltid våt efter gyn, men hon är en äldre kvinna och jag är absolut inte lesbisk"

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Dig?


Aha, det va ju kul. Vissa blev fan klockrean!! Vill tillägga att alla var från samma person. SOFIE LINDHOLM grattis. Rensade ur hela in korgen innan kvällen, så hade bara våran smskonversation kvar. Ni kan ju fundera på vad vi snackade om HAHAHAH

2 kommentarer:

soffan sa...

HAHAHAHHAHAH "romantisk replik" jag dööööör!!!

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHHAH!!