28 maj 2009

S I S T A ! ! (jag lovar)

okej, bara en sista sak innan jag somnar för idag. haha

Papi ska tatuera sig igen. Typ en massa saker, eller jag orkar inte förklara, men så är det i alla fall. Jag snackade om vad jag ville ha och jag frågade om jag fick. Han sa då att jag skulle vänta tills jag var 18, eftersom att jag inte kan göra på något ställe för ens jag var det. Men han sa också att det var helt okej för honom om jag gjorde det. Han har alltid varit den som protesterat och skit, men nu var det JÄTTEOKEJ tydligen. Men jag vet inte. Ska jag göra det? jag kommer liksom in i perioder då jag vill ha, och ibland så tänker jag typ ''men tänk när jag är 334647 år gammal, vill jag ha den då?'' haha, men nu vet jag att jag vill det. Så jag ska hitta ett fint ställe att ha den på, jag vet redan vart tror jag. Sen hänkar jag med papi till det stället och så säger han att det är okej, sen gör jag det bara. :D Ska kolla med Kenza vart hon hjorde sin, hon var ju bara 17 när hon gjorde sin liksoom. hahah ska jag bara maila henne och ba blabla.. men jaja, jag för göra det. Så nu är alltså inte probemet föräldrarna/vad&vart jag ska tatuera mig det är STÄLLE som gör det på ''minderåriga'' (måsta säga att jag fan inte ser mig som en minderårig, även fast jag är det). Är det en liten jävel som läster min sketna blogg kan denne väl skriva om den vet?? ELLER VA? Skit samma, det kommer ändå stå NOLL KOMMENTARER på detta inlägg, så varför fråga. Ska maila Kenza hur som helst. PUSS

1 kommentar:

Jengan sa...

hahah, jag är den lilla jäveln som läser din sketna blogg och jag vill bara säga att du ska göra en tatuering!!!!!!!!! :D:D:D pössssssss