4 maj 2009

Hemma från allt

Ska snart sova. Jag siktar på att komma i säng vid 23.oo idag. Det ska bli skönt. Kanske kan jag läsa lite i min bok som snart skall vara utläst på engelskan. Men jag får se hur trött jag är.

Soffan var jätteduktig och det var en rolig show! Men jag var supertrött så jag höll på att somna påväg dit, vilket inte kändes sådär jättekul. Men jag piggnade på mig efter en stund i huvudstaden. Idag gjorde jag också ett mycket bra inköp! Jag köpte ett nagellag som tydligen ska vara bra (enligt en viss Jeng). Det är ett rosa Wetnwild nagellag. Supersnyggt! Och det var jättebilligt! Kostade ynka 39 kronor för 10 ml! Ett depens (som suger enligt mig) innehåller 5 ml och kostar 25. Haha det var inte så stor skillnad, men jag gillar det nya i alla fall, så ska se om det sitter på bra också. Jag hoppas på det för jag älskade färgen!

Puss och godnatt på er<3

1 kommentar:

Jengan sa...

hahaha, super! ;D