17 maj 2009

Helgen sprang fortare än vad jag gjorde

Alla som har varit uppdaterade på min blogg vet att jag tävlade igår. Var man inte set så kan man ta en titt på inlägget nedan. Men hur som helst så gick det helt okej. Jag och resten av stafettjejerna kom etta i tävlingen. Vilket var kul, men kanske inte så otippat. I alla fall. Det var skönt med en seger, även fast alla växlar satt PERFEKT. Så det var kul. Tävlade också i 100 meter själv. Det gick inte jättebra, men helt okej. Det var motvind och jag sprang på 13.04 tror jag, inte helt nöjd med den tiden. Men jaja. Det räckte till en seger i alla fall. Haha, inte nöjd i alla fall. Ville fan persa. Men skit i det. Nu skikar jag på andra tävlingar.

Idag var det en mysdag. Gick upp och käkade frukosr TIDIGT med familjen vid alv elva tiden, tror jag. Sen kollade jag lite på TV(intressant). Sen bar det av till Gamla Stan, var det tänkt. Jag och mamma skulle in och mysa runt. Men det blev solna centrum. HAHA orkar inte säga varför. Men hur som helst så blev det så. I Solan hittade jag ett par jeans som jag köpte och en ascool tröja/klänning som jag också köpte. DET VAR NICE. Jaa.. efter det åkte jag hem och tränade lite växlingar med Annapanna. Det gick asbra, nu sitter växlingen som hundbajset i näven.. Eller ja bra i alla fall. hohoo.. Ska snar sova. Bort med smink och bajs. Mitt hår är jättefint (för en gångs skull) och det kommer inte kunna vara så imorgon, vilket stör mig. Men skit samma, jag ser alltid ut som skit i håret i skolan ändå.

Sov gott<3

Inga kommentarer: