15 maj 2009

Skateelinisback!

Nu jävlar blir det åka av! Jag tar longboarden till skolan och im dressing like a boy! Precis som förut! Ah! jag gillare! I 8an och 9an var jag en liten kille. Haha jag kunde inte ha tighta byxor.. :O Vilket jag har nu. Men mot slutet av 9an blev jag lite mera ''flickig'' eller vad man ska säga. Kanske var det bra? Men nu ska jag vara the tomboy igen! Mihii :D Stolt eller vad? Nej det är bara så himla skönt att ha på sig kläder som är snygga/sköna och verkligen inre sitter åt någonstans. Det är UNDERBART! Skit samma, ska fixa till mig, äta, borsta tänderna och kladda på lite marcara. Sen drar jag.

Ikväll skajag vara med på Malins och Matildas dansuppvisning! HAHA får se hur det går va? Nej, men jag ska bara sitta på scenkanten i slutet så det blir bra. Det är en en avledningarna varför jag ser ut som en kille idag. Jag ska ''spela'' kille när jag sitter på scenkanten. Haha kul! Ska ha min kepa också! Mihii. puss


tuff brud!

Inga kommentarer: