2 maj 2009

SOMMARTIDER HEJ HEJ!

Hej på dig sommar! Kom och stanna kvar, tack.
Nu är det varmt och skönt på lilla Ekerö. Det blåser dock, men det är skönt i alla fall. Jag har en tubtopp och en krot jenaskjol på mig. Så det är ändå ganska behagligt! Jag har bakat en god kaka, eller jag vet ointe om den är god än, men jag antar det.



Ikväll så får jag se om jag ska med Malin Nyberg på fest. Vet inte riktigt hur det blir, eller om jag har ork. Jag menar valbor var ju ett jäklans RÖÖJ! (eller inte) Hoppas att vi ska grilla något gott till middag, som valigt, idag! :D Något kött med Beasås! MMMM!! Gottis!

Sitter och skriver på min geografi som man ska lämna in på måndag. Jag vill vara klar ed den i tid. Sen ska jag läsa ut en bok på engelska och ett häfte, eller en novell, på spanska. Det finns bara ett probelm:
1. jag kommer aldrig att orka göra det
2. jag hkittar inte spanskanovellen! :/

Hur aom helst så ska jag inte blogga mera nu för tillfället!
Puss och karm, ha en bra LÖRDAGSeftermiddag!

1 kommentar:

Jengan sa...

hoppas du haft en trevlig dag! :) pussen